svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yep/nope

by ~ Corazon De Bombon design ~

Opis bloga


Prijevodi svih pjesama koje želite, samo recite ime izvođača i pjesme i prevesti ću Vam ju. Prevodim ih sa engleskog na hrvatski, a biti će nekih i na španjolski (npr. RBD) ali samo ako ću imati vremena... Na blogu je zabrana desnog klika zbog slika, pa ako želite kopirati tekst označite ga i kliknite ctrl + c.
Btw. ovdje možete naručiti i avatare i bannere (animirane i neanimirane)...

Prijevodi pjesama:
Ashley Tisdale - It's alright, it's OK
Avril Lavigne - I can do better
RBD - Rebelde (Y soy rebelde)
Within Temptation - Memories
Anahi - Mi delirio
Miley Cyrus - Party in the USA





Pretraži net
...ovaj blog





Ulogiraj se u blog! ↓





Korisničko ime:









lozinka:












Cursors



Linkovi
*Jos nema nikoga!
*Ako želite u linkove slobodno pitajte za razmjenu (ali onda i vi mene stavite.)..

subota, 29.05.2010.

Within Temptation - Memories

Prijevod pjesme Memories od grupe Within Temptiation. Možda nikada niste ni čuli pjesmu ali meni je PREDIVNA pa sam je odlučila prevesti smijeh
Ako želite kopirati tekst označite ga pa kliknite ctrl + c

Uspomene

U ovome svijetu pokušao si
Ne ostavljati me iza
Nema drugoga načina
Moliti ću Boga da ostaneš
Uspomene ublažuju bol iznutra
I sada znam zašto

Sve moje uspomene drže te blizu
U trenucima tišine
Zamišljam da si ovdje
Sve moje uspomene drže te blizu
U tihim šaputanjima, tihe suze

Obećaj mi, ja ću pokušati
Naći put natrag u ovaj život
Nadam se da postoji način
Da mi daš znak da si dobro
Podsjeti me ponovo vrijedi li sve ovo
Tako da mogu kući..

Sve moje uspomene drže te blizu
U trenucima tišine
Zamišljam da si ovdje
Sve moje uspomene drže te blizu
U tihim šaputanjima, tihe suze

Zajedno u svim uspomenama
Vidim tvoj osmijeh
Sve uspomene koje imam, dragi..
Znaš da te volim
Do kraja

Sve moje uspomene drže te blizu
U trenucima tišine
Zamišljam da si ovdje
Sve moje uspomene drže te blizu
U tihim šaputanjima, tihe suze

Sve moje uspomene.....

- 21:26 - Komentiraj :D imam samo(6) komentara- Printajj - :P

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.